تابلو برق روشنایی محلی ساتل تابلو

تابلو برق روشنایی محلی

شرکت ساتل تابلو با تولید تابلو برق روشنایی محلی با نازلترین قیمت و کیفیتی مناسب، می‌کوشد تا بخش زیادی از نیاز کشور را به این محصول برطرف کند. این نوع تابلو برق مانند سایرین نوعی محفظه‌ی فلزی و یا غیر فلزی است که در آن‌ چراغ‌های سیگنال، فیوزها، کنتورها و ... دیگر نصب می‌شوند و جریان برق بعد از عبور از تابلو اصلی وارد این تابلو می‌گردد.

 

 

تولید تابلو برق روشنایی محلی

تولید تابلو برق روشنایی محلی شامل فرایند جوشکاری و فلز، رنگ کاری، مونتاژ بدنه و در نهایت مونتاژ الکتریکی است که تمامی این مراحل نیاز به وجود دستگاه‌های پیشرفته، توان و آگاهی نیروهای متخصص دارد. بدین منظور نیز  شرکت ساتل تابلو آسیا از مهندسین برق مجرب و تکنسین‌های فنی با سابقه برای ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولات با کیفیت استفاده می‌کند. وقتی حرف از توزیع جریان برق به ویژه بعد از عبور این جریان الکتریکی از تابلو برق توزیع اصلی به میان می‌آید باید به سراغ استفاده از تابلو برق روشنایی محلی رفت.

 

 

قیمت تابلو برق روشنایی محلی

هر چه موارد بکار رفته در تولید تابلو برق از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، هزینه‌های تولید به ویژه قیمت تابلو برق روشنایی محلی نیز زیادتر می‌شود. البته بهتر است بدانید که تعیین قیمت تابلو برق روشنایی محلی با توجه به هزینه تمام شده‌ی مواد اولیه و نیروی کارِ بکار گرفته شده در تولید این محصول توسط شرکت ساتل تابلو آسیا محاسبه می‌شود و شرکت ما متعهد است که قیمتی منصفانه و اقتصادی را برای این محصول تعیین کند تا کارفرمایان در پروژه های متنوع بتوانند از کیفیتی خوب در کنار قیمتی نازل بهره‌مند شوند. به منظور آگاهی از قیمت این محصول و چگونگی تولید آن کارشناسان ما در مجموعه همواره آماده پاسخگویی به شما می‌باشند.

 

 

طراحی تابلو برق روشنایی محلی

انواع تابلو برق جهت توزیع صحیح جریان الکتریکی بین واحدها به تناسب پروژه با دیگری متفاوت است و طراحی تابلو برق روشنایی محلی نیز به همین صورت انجام می‌گردد. شرکت ساتل تابلو آسیا برای رعایت استانداردهای داخلی و بین المللی در طراحی تابلو برق روشنایی محلی برای تامین ایمنی کامل، از متخصصین و مهندسین دارای تجربه و آگاهی کامل از این امر استفاده می‌کند تا بتواند رضایت کارفرمایان گرامی در سراسر کشور را جلب کند زیرا طراحی این محصول امری دقیق بوده که نیاز به در نظر گرفتن عوامل فراوانی دارد. جهت ثبت سفارشات خود برای تهیه این نوع تابلو برق با ما در ارتباط باشید.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page