تابلو برق مینیاتوری ساتل تابلو

تابلو برق مینیاتوری

تابلو برق مینیاتوری تولید شده بر پایه دانش مهندسان برق با تجربه و تکنسین‌های فنی در شرکت ساتل تابلو آسیا، به عنوان تابلو برق اصلی جهت توزیع و تامین صحیح برق برای کلیه واحدهای ساختمان استفاده می‌شود. نصب تابلو برق مینیاتوری به صورت توکار و روکار با توجه به شرایط پروژه انجام می‌شود و به دلیل رعایت تمامی استانداردها در ساخت این محصول، شما می‌توانید با اطمینان خاطر آن را تهیه کنید.

 


کاربرد تابلو برق مینیاتوری


تامین کردن برق کلیه واحدهای یک ساختمان از اساسی ترین کاربرد تابلو برق مینیاتوری محسوب می‌شود و در واقع سرخط تمامی مصرف کننده های موجود به این تابلو برق منتهی می‌گردد. از دیگر کاربرد تابلو برق مینیاتوری این است که می‌توان در نوع خانگی در واحدهای مسکونی و تجاری به صورت توکار و یا روکار نصب گردد تا به تامین برق واحد بپردازد. شرکت ساتل تابلو آسیا با طراحی و تولید تابلو برق مینیاتوری، سعی دارد که نیاز بیشتر پروژه های کشور را به این محصول برطرف کند و با تولید با کیفیت و مقرون به صرفه، امکان توزیع دقیق و صحیح برق میان تمامی واحدهای یک ساختمان را به ارمغان بیاورد.

 


ساخت تابلو برق مینیاتوری


برای ساخت تابلو برق مینیاتوری، به دانش، مهارت و نیروهای متخصصی مثل مهندسان برق و تکنسین های فنی با تجربه نیاز است تا این محصول بتواند برای توزیع برق به تمام واحدهای یک پروژه کارایی خود را به نحو احسن داشته باشد و بد نیست بدانید که در ساخت بخش‌های مختلف آن از فیوزهای ۱۰ تا ۳۲ آمپر استفاده می‌کنند. شرکت ساتل تابلو آسیا با سابقه‌ای درخشان، ضمن رعایت تمام اصول ایمنی و ضوابط داخلی و بین المللی در ساخت تابلو برق مینیاتوری، برای جلب رضایت مشتریان مجموعه می‌کوشد تا محصولی با کیفیت را به دست مصرف کنندگان برساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فرایند ساخت و تهیه این تابلو برق با ما در ارتباط باشید.

 


نصب تابلو برق مینیاتوری


فرایند نصب تابلو برق های مختلف مانند رعایت کلیه موارد ضروری در طراحی و تولید این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین برای نصب آن بهتر است از افراد با تجربه کمک بگیرید. تکنسین های شرکت ساتل تابلو آسیا همواره آماده ارائه انواع خدمات مانند نصب تابلو برق مینیاتوری و سایر محصولات تولید شده توسط مجموعه هستند و بنابر دانش و مهارت بروز خود و همچنین آگاهی از روش های صحیح نصب تابلو برق مینیاتوری، این امر را به بهترین شکل ممکن برای شما کارفرمای گرامی انجام می‌دهند تا هیچ گونه خطر جانی، امنیت مصرف کنندگان عزیز را تحت شعاع قرار ندهد.

 

قیمت تابلو برق مینیاتوری

برای اطلاع از قیمت انواع تابلو برق مینیاتوری می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در وبسایت ساتل تابلو آسیا استفاده فرمایید و با ما در ارتباط باشید.

 
انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page