• خانه
  • بلاگ
  • معرفی بهترین محافظ برق تابلویی؛ انواع و کارایی هرکدام
معرفی بهترین محافظ برق تابلویی؛ انواع و کارایی هرکدام

معرفی بهترین محافظ برق تابلویی؛ انواع و کارایی هرکدام

به دستگاه‌هایی که به منظور کنترل و حفاظت از مدارهای الکتریکی و سایر تجهیزات الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تابلو برق گفته می‌شود. در اکثر منازل و ساختمان‌ها کلیدها و فیوزهای ولتاژ پایین وجود دارند. همه با این تابلوها آشنا هستند و برای حفاظت از وسایل الکترونیکی خود از محافظ‌های برق استفاده می‌کنند؛ اما میان این سیستم‌های خانگی و تابلوهای برق صنعتی تفاوت وجود دارد. همه تابلوهای برق نیاز به محافظ دارند و محافظ برق تابلویی باید قابلیت تنظیم شدن داشته باشد. ولتاژ برق در هر شهری متفاوت است و همین تفاوت در پارامتر ها، موجب نیاز به محافظ برق تابلویی است که امکان تنظیم شدن در برابر نوسانات را داشته باشد. در واقع نوسانات برق است که استفاده از محافظ برق تابلویی را ضروری می ‌سازد. بهترین محافظ‌های برق تابلویی هوشمند هستند و امکان وارد کردن بازه تغییرات ولتاژ را دارند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محافظ برق تابلویی و انواع کارایی هر کدام می توانید به وب سایت ساتل تابلو مراجعه کنید.

کاربرد محافظ برق تابلویی

هر یک از لوازم الکترونیکی منزل مانند یخچال، تلویزیون، کامپیوتر و. نیاز به محافظ دارند؛ اما با وجود محافظ برق تابلویی دیگر نیازی نیست برای هر کدام به صورت جداگانه محافظ تهیه کنید و تنها استفاده از یک محافظ برق تابلویی برای کل ساختمان، می ‌تواند جایگزین مفیدی برای هر یک از آن ها باشد. از ویژگی ‌های بارز محافظ ‌برق تابلویی این است که می ‌توان با تنظیم آن جریان برق مصرفی را کنترل کرد. با استفاده از تنظیمات این دستگاه می توان زمان وصل جریان برق را نیز تنظیم کرد. این محافظ ها سایز بسیار مناسبی برای نصب در باکس های خانگی و تابلوهای برق صنعتی دارند. استفاده از بهترین محافظ برق تابلویی کمک می کند تا خسارات ناشی از نقص در انتقال نیرو به کمترین حد خود برسد و از سوختن لوازم الکترونیکی جلوگیری شود.

این دستگاه ولتاژ برق را اندازه گیری می کند و اگر میزان ولتاژ از یک حد مشخصی بالاتر و یا پایین تر باشد، به سرعت لوازم الکترونیکی را از برق جدا می کند و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند. چنانچه به سرعت برق وصل شود یا ولتاژ به حد مطلوب برسد، این دستگاه با تأخیر برق را وصل می‌ کند تا مقدار ولتاژ به یک وضعیت پایدار برسد. محافظ برق تابلویی دارای یک صفحه دیجیتال است و تمام عملکرد های این دستگاه روی صفحه نمایش داده می شود.

 

کلید محافظ برق تابلویی

جریان برق دارای مزایای زیادی است؛ اما در بعضی مواقع به دلیل اتفاقات و بروز خطا هایی ممکن است خطر آفرین باشد و جان انسان را نیز تهدید کند. همین امر باعث شده تا تجهیزاتی اختراع شود تا به حفظ جان انسان کمک کند و تا حد امکان این خطرات را کاهش دهد. یکی از این اختراعات کلید محافظ برق تابلویی است که جریان رفت و برگشت برق را مقایسه کرده و در صورت تشخیص اختلاف جریان به سرعت مدار را قطع می ‌کند و از تجهیزات مختلف و جان انسان در برابر برق گرفتگی محافظت می کند. معمولاً نشت برق در تجهیزات، توسط فیوز تشخیص داده نمی شود و گاهی اوقات موجب آتش‌ سوزی می‌شود؛ اما با استفاده از کلید محافظ برق تابلویی امکان بروز چنین اتفاقاتی به صفر می رسد. کلید محافظ برق تابلویی انواع مختلفی دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارا می باشند. برخی از این کلیدهای محافظ برق تابلویی نشت برق را تشخیص می ‌دهند و در صورت مواجهه با اضافه بار جریان برق را قطع می‌کنند؛ اما برخی دیگر تنها نشت برق را تشخیص می ‌دهند و نمی ‌توانند اضافه بار موجود در مدار را کنترل کنند.هنگام خرید کلید محافظ برق تابلویی باید به چنین نکاتی توجه کنید.

شرکت ساتل تابلو با معرفی بهترین محافظ برق تابلویی انواع و کارایی هر کدام خریداران محترم را جهت انتخاب و خریدی مطمئن یاری می دهد. برای خرید محافظ برق تابلویی و مشاهده قیمت کلید محافظ برق تابلویی به سایت ساتل تابلو مراجعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان بخش فروش شرکت ساتل تابلو در تمام روز های هفته آماده پاسخگویی به سؤالات هموطنان عزیز در رابطه با انواع تابلو برق، محافظ برق تابلویی و ... هستند. اگر برای مصارف خانگی و یا ساختمان‌های تجاری و اداری به تجهیزات الکترونیکی نیازمند هستید، می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید و انواع محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. این مجموعه با داشتن سال ها سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه تجهیزات الکترونیکی در خدمت هموطنان عزیز می باشد و بهترین تجهیزات الکترونیکی را برای فروش در اختیار آن ها قرار می دهد. تنها کافی است به وب سایت ساتل تابلو رجوع کنید و با چند کلیک در کوتاه ترین زمان ممکن؛ انواع سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page