خدمات تابلو برق ساتل تابلو

خدمات تابلو برق

شرکت ساتل تابلو آسیا با سابقه ای درخشان در امور طراحی تابلو برق و تولید تابلو برق، می‌کوشد تا با استفاده از کادری مجرب و مهندسین برق متخصص انواع تابلو برق را با دقت هر چه تمام‌تر تولید و به مشتریان خود برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی در سراسر کشور عرضه کند. لازم به ذکر است که مجموعه ما کلیه خدمات تابلو برق را برای شما انجام می‌دهد.

 

 

طراحی تابلو برق

طراحی تابلو برق، این محفظه فلزی و غیرفلزی که برای توزیع جریان برق به تمام قسمت‌های یک پروژه و یا واحدهای یک ساختمان کاربرد دارد، امری حساس بوده و به دانش و آگاهی متخصصین و مهندسین برق با تجربه نیاز دارد. طراحی تابلو برق به فراخور نوع، کاربری و مقیاس پروژه توسط کادر مجرب و با استعداد شرکت ساتل تابلو آسیا انجام می‌شود. شرکت ما در طراحی این محصول کلیه استانداردها و دستورالعمل‌های ایمنی داخلی و بین المللی را رعایت می‌کند تا محصولی با کیفیت و امنیت بالا در اختیار کارفرمایان گرامی قرار دهد، برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

تولید تابلو برق

تابلو برق صنعتی، تابلو برق ساختمان مسکونی، تابلو برق توزیع، تابلو برق ضد خورندگی و ... از انواع تابلو برق هستند که در پروژه‌هایی با مقیاس و شرایط مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود. شرکت ساتل تابلو آسیا در تولید تابلو برق در انواع مختلف پیشتاز بوده و ضمن بهره‌مندی از مهندسین برق و تکنسین با سابقه سعی در تولید تابلو برق با استانداردهایی فراتر از استانداردهای جهانی دارد. همچنین برای عرضه این محصول همواره بهترین و نازلترین قیمت را در نظر می‌گیرد تا تمامی پروژه‌ها با هر توان مالی بتوانند از محصولی با کیفیت برای توزیع برق استفاده کنند.

 

 

نصب تابلو برق

به منظور راه اندازی و نصب تابلو برق، به دلیل اینکه این محصول مستقیما با جریان الکتریکی سر و کار دارد، بهتر است از یک نصاب و یا تکنسین برق حرفه‌ای کمک گرفت. شرکت ساتل تابلو آسیا خدمات نصب تابلو برق را نیز برای پروژه شما با استفاده از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها انجام می‌دهد. لازم به ذکر است که تکنسین‌های مجموعه، تمامی دوره‌های آموزشی لازم برای نصب و راه اندازی صحیح تابلو را گذرانده و با آگاهی از دانش و تکنیک‌های فنی روز دنیا خدمات نصب را با تضمین امنیت جانی به شما عزیزان ارائه می‌دهند.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page