کارایی انواع تابلو برق ساتل تابلو

کارایی انواع تابلو برق

همانطور که می‌دانید تابلو برق یک محفظه‌ی فلزی یا غیرفلزی است که برای توزیع جریان برق به واحدهای یک پروژه طراحی، تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد، در واقع عمده کارایی انواع تابلو برق نیز همین توزیع جریان الکتریکی است. تابلو برق ساتل تابلو در انواع گوناگون، از با کیفیت‌ترین تولیدات در این زمینه در سطح کشور محسوب می‌شود، برای تهیه تابلو برق ساختمانی و یا صنعتی با مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

موارد استفاده تابلو برق

حتما در بسیاری از ساختمان‌ها و یا پروژه‌های صنعتی بزرگ، محفظه‌های فلزی و یا پلاستیکی را مشاهده کرده‌اید که روی آن‌ها را با یک علامت خطر نشانه گذاری کردند، نام این محفظه‌ها تابلو برق است که در انواع مختلف توسط شرکت ساتل تابلو آسیا طراحی و تولید می‌شود. توزیع جریان الکتریکی به درست‌ترین شکل و حفاظت از تجهیزات برقی موجود از اصلی‌ترین موارد استفاده تابلو برق به شمار می‌رود. از دیگر موارد استفاده تابلو برق می‌توان به کاربرد این محفظه در کارخانه‌ها و استخرها برای روشنایی و کار کردن تجهیزات برقی، در آسانسور برای روشنایی و حرکت آن و ... اشاره کرد.

 

 

انواع تابلو برق از نظر کارایی

انواع تابلو برق از نظر کارایی به دو نوع فشار ضعیف و فشار قوی تقسیم می‌شوند که با توجه به شرایط پروژه و بررسی و مطالعات مهندسین مجرب و یا تکنسین‌های فنی، مناسبترین نوع آن برای پروژه شما تعیین می‌شود. به عنوان نمونه یکی دیگر از انواع تابلو برق از نظر کارایی، تابلو برق سردخانه است که می‌بایست جزئیات آن به درستی طراحی و در نهایت با استفاده از دانش یک نصاب حرفه‌ای نصب گردد تا تغییر دما در محیط سردخانه موجب از بین رفتن مواد داخل آن نشود. شرکت ساتل تابلو آسیا انواع تابلو برق از نظر کارایی را مطابق با پروژه شما تولید و به دست شما می‌رساند.

 

 

تابلو برق ساتل تابلو

تابلو برق ساتل تابلو با تکیه بر دانش روز و توان علمی مهندسین برق مجرب که علاوه بر تحصیل در این رشته، دوره‌های آموزشی و کاربردی طراحی و تولید انواع تابلو برق را گذرانده اند، ساخته و به بازار عرضه می‌شود. مدل‌های مختلف تابلو برق ساتل تابلو در نوع ساختمانی و یا صنعتی با رعایت دستورالعمل‌ها و اخذ کلیه مجوزهای وزارت نیرو تولید شده که می‌توان گفت تا حد زیادی از استانداردهای داخلی و بین المللی عبور کرده است. برای تهیه این محصولات و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تابلو برق می‌توانید با مجموعه تماس گرفته و یا با تعیین وقت قبلی در مجموعه حضور پیدا کنید.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page