تولید تابلو برق در تهران ساتل تابلو

تولید تابلو برق در تهران

شرکت ساتل تابلو با تولید انواع تابلو برق فشار قوی و تابلو برق صنعتی در تهران سعی در تامین نیاز کشور به این محصول را دارد. تولید تابلو برق در تهران به همراه شناسایی آسیب های تابلو برق و ارائه خدمات پس از فروش تابلو برق هایی که به پروژه‌های مختلف صنعتی، مسکونی و ... واگذار شده‌اند، از جمله خدمات شرکت است.

 

 

تابلو برق در محدوده تهران

تابلو برق، این محفظه فلزی یا غیر فلزی که برای نگهداری از تجهیزات الکتریکی ساختمان‌هایی با کاربری متفاوت استفاده می‌شود، در انواع مختلفی مثل تابلو برق فشار قوی، تابلو برق توزیع و ... توسط شرکت ساتل تابلو تولید می‌شوند. تولید و فروش انواع تابلو برق در محدوده تهران مثل تابلو برق صنعتی در تهران توسط شرکت، در کنار ارائه خدمات پس از فروش تابلو برق صورت می‌گیرد تا مشتریان تهرانی هم بتوانند از کیفیت و قیمت مناسب این محصولات برای بکارگیری در پروژه‌های خود بهره‌مند شوند. کیفیت تولید تابلو برق در محدوده تهران با سایر شعبات یکسان است و تمامی استانداردهای ملی و بین‌المللی در ساخت آن رعایت می‌گردد.

 

 

قیمت تابلو برق

قیمت تابلو برق با توجه به هزینه مواد اولیه و نیروی کار مشخص می‌شود. هر چقدر سطح کیفی و ارزش مالی متریال مصرفی در تولید تابلو برق‌هایی مثل تابلو برق‌ فشار قوی، تابلو برق ضد خوردگی و تابلو برق صنعتی در تهران بالاتر باشد، قیمت تابلو برق نیز دستخوش تغییراتی می‌شود. شرکت ساتل تابلو برای رفاه حال مشتریان تا جای ممکن بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد تا افراد برای پروژه‌های خود دغدغه‌ای برای تامین هزینه تابلو برق نداشته باشند. برای اطلاع از قیمت تابلو برق در انواع مختلف ، سایت را مطالعه کرده و سپس با ما تماس بگیرید.

 

 

خدمات پس از فروش تابلو برق

همه محصولات مجموعه،‌  شامل دریافت خدمات پس از فروش تابلو برق می‌شوند. در واقع واحد ارائه دهنده خدمات پس از فروش تابلو برق در ساتل تابلو، خدمات نصب و راه‌اندازی محصول به ویژه رفع کردن آسیب های تابلو برق را در طول دوره گارانتی و تعویض قطعات آن را با توجه به تقاضای مشتریان انجام می‌دهد. دریافت خدمات پس از فروش تابلو برق از شرکت منوط به رعایت چند نکته است: ۱- از تعمیر و دستکاری توسط افراد غیر متخصص خودداری شود. ۲- وسیله قابل اشتعال در نزدیکی تابلو برق نباشد ۳-از ضربه زدن به تابلو برق‌ها خوددداری شود و در نهایت تمامی نکات ایمنی برای نگهداری از محصول رعایت گردد.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page