شرکت تولید تابلو برق ساتل تابلو

شرکت تولید تابلو برق

تابلو برق که یک محفظه فلزی و غیر فلزی بوده و در آن کنتورها، فیوزها و ... نصب می‌شوند باید توسط یک شرکت تولید تابلو برق با رعایت تمامی استانداردها در طراحی،‌ مونتاژ تابلو برق و تولید تابلو برق برای مصارف خاص ساخته شود. ساتل تابلو، این شرکت تولید تابلو برق ، انواع تابلو برق مانند تابلو برق صنعتی، تابلو برق ضد آب و تابلو برق ضد خوردگی و ... ساخته و روانه بازار می‌کند.

 

الزام وجود تابلو برق

انواع تابلو برق موجود در ساتل تابلو مانند تابلو برق ساختمانی و تابلو برق صنعتی برای نگهداری از تجهیزات برقی استفاده می‌شود. خطراتی که از نصب تجهیزات الکتریکی مانند اتصال کوتاه به وجود آمد باعث شد تا الزام وجود تابلو برق در بسیاری از پروژه‌ها برای تامین امنیت جانی و ایمنی در کار به وجود آید. از دیگر دلایل الزام وجود تابلو برق غیرقابل دسترس کردن تجهیزات برقی برای افراد متفرقه است تا علاوه بر بالا بردن ایمنی، مشکلی متوجه تجهیزات برقی پروژه نباشد. این ضرورت باعث شد تا از انواع تابلو برق مانند تابلو برق ضد آب و تابلو برق ضد خوردگی برای از تجهیزات الکتریکی موجود در محفظه استفاده شود.

 

ساتل تابلو آسیا

شرکت ساتل تابلو آسیا از سال ۱۳۷۲ با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب فعالیت خود را در جهت طراحی و تولید انواع تابلو برق آغاز کرد. ساتل تابلو آسیا توانست با اتکا به توان نیروهای داخلی گام بزرگی در راستای تامین نیاز پروژه‌ها به تابلو برق بردارد. ساتل تابلو برای اثبات توانمندی خود با بهره‌‌گیری از استانداردهای روز دنیا سعی در پیشتاز بودن در تولد تابلو برق صنعتی،‌ تابلو برق ساختمانی،‌ و همچنین تابلو برق ضد آب و تابلو برق ضد خوردگی برای محافظت از تحهیزات الکتریکی داخل آن را دارد.


تابلو برق برای مصارف خاص

ساتل تابلو که یکی از مطرح‌ترین تولید کنندگان تابلو برق در کشور‌ است با طراحی، تولید و مونتاژ تابلو برق در تلاش است تا با ارائه تابلو برق برای مصارف خاص مانند تابلو برق صنعتی با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردها نیاز کشور در این زمینه را پوشش دهد. فرایند و روش ساخت تابلو برق برای مصارف خاص و گوناگون با یکدیگر متفاوت بوده و نیروهای متخصص و پویای شرکت به بهترین نحو آن را اجرا می‌کنند. برای سفارش تابلو برق متناسب با پروژه خود می‌توانید به سایت مراجعه کرده و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page