تابلو برق صنعتی ساتل تابلو

تابلو برق صنعتی

از انواع تابلو برق مانند تابلو برق صنعتی، تابلو برق ساختمان اداری،‌تابلو برق توزیع، تابلو برق سه فاز و ... برای توزیع جریان برق میان بخش‌های مختلف پروژه استفاده می‌شود. نوع تابلو برق با توجه به کاربری پروژه‌ها و میزان فشار برق مورد نیاز تعیین می‌شود. ساتل تابلو آسیا با طراحی و ساخت تابلو برق جهت توزیع برق صنعتی و برق فشار قوی، آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

 


برق فشار قوی

به انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژ بالا برق فشار قوی گفته می‌شود. به عنوان نمونه از برق فشار قوی در تاسیسات مترو برای برق مصرفی ایستگاه‌ها و برق مصرفی در قطار استفاده می‌شود. انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژ بالا به سه صورت ولتاژ متوسط(۱ تا ۳۳ کیلو ولت)، ولتاژ بالا(۳۳ تا ۳۲۰ کیلو ولت)، ولتاژ بسیار بالا( ۳۲۰ تا ۸۰۰ کیلو ولت) انجام می‌گیرد. تابلو برق مناسب جهت توزیع برق در ولتاژ بالا یا برق صنعتی،‌تابلو برق فشار قوی است که شرکت ساتل تابلو آسیا با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب و با اخذ کلیه مجوزهای مورد نیاز به تولید آن می‌پردازد.

 


تابلو برق فشار قوی

تابلو برق فشار قوی از ابزارآلات به خصوصی مانند ترانس قدرت، ترانس صفر، ترانس زمین، سوییچ کننده، تغذیه داخلی، نویزگیر توان راکتیو، بدنه کنترل، ابزارآلات برقی جانبی و محفظه تابلو برق تشکیل شده است و از ترانس صفر و یا ترانس زمین در نقاطی که نقطه متصل به زمین در دسترس نیست استفاده می‌شود. جهت انتخاب تابلو برق برای کارخانه و یا مصارف صنعتی، معمولا تابلو برق فشار قوی بسته به میزان توزیع برق مورد نیاز توصیه می‌گردد تا ضمن تامین ایمنی، عملیات انتقال برق به بخش‌های مختلف را به خوبی انجام دهد و کارشناسان ساتل تابلو با ساخت تابلو برق براساس استانداردها آماده پاسخگویی در این زمینه به شما هستند.

 


تابلو برق سه فاز

از تابلو برق سه فاز در مصارف خانگی و صنعتی برای توزیع جریان برق سه فاز و برق صنعتی استفاده می‌شود. این مدل تابلو برق دارای مدل‌های ایستاده، دیواری، میزی، رک و ... می‌باشد که کاربرد هر یک با دیگری متفاوت بوده و جهت توزیع برق سه فاز توسط شرکت‌هایی مانند ساتل تابلو آسیا تولید می‌شوند. اجزای تابلو برق سه فاز شامل کنتاکتور، بی متال، رله‌ها، کلید‌ها و ... است و برای ساخت تابلو برق بعد از انجام مطالعات و عقد قرارداد، نقشه‌های ایزومتریک و جانمایی تولید شده تا جانمایی این تابلو برق برای کارخانه و یا تابلو برق ساختمان اداری به درستی صورت پذیرد.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page