طراحی تابلو برق اختصاصی ساتل تابلو

طراحی تابلو برق اختصاصی

شرکت ساتل تابلو آسیا بر اساس استانداردهای جهانی و ملی و همچنین اخذ مجوزهای لازم از نهادها و ارگان‌های مربوطه مانند وزارت نیرو، به طراحی تابلو برق اختصاصی پرداخته و تولید تابلو برق را متناسب با نوع پروژه شما کارفرمایان انجام می‌دهد. درباره چگونگی فرایند تولید تابلو برق در تهران و همچنین قیمت تابلو برق، کارشناسان و متخصصین ما ضمن پاسخگویی به سوالات، به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند.

 


طراحی تابلو برق

طراحی تابلو برق، این محفظه‌ی فلزی و غیرفلزی به تناسب پروژه‌های مسکونی، صنعتی و ... با توجه به میزان جریان برق و نحوه توزیع آن، متفاوت است. شرکت ساتل تابلو با تولید تابلو برق در تهران، این محصول را در انواع تابلو برق صنعتی، تابلو برق ساختمان مسکونی،‌ تابلو برق توزیع و ... تولید کرده و آماده ارائه هر گونه خدمات پس از فروش مطابق با دستورالعمل شرکت می‌باشد. طراحی تابلو برق یک فرایند حساس است و نیاز به دقت و تخصص فراوانی دارد، به همین جهت نیز شرکت برای رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در تولید تابلو برق با ایمنی کامل، از متخصصین مجرب در این زمینه استفاده می‌کند.

 

تولید تابلو برق

با تولید تابلو برق در انواع مختلف مانند تابلو برق صنعتی، تابلو برق ساختمان مسکونی، تابلو برق توزیع، تابلو برق ضد خورندگی و ... مجموعه ساتل تابلو آسیا سعی در تامین نیاز کشور به این محفظه‌ی نگهداری از تجهیزات الکتریکی دارد. این شرکت تا کنون با اخذ مجوز و استانداردهای لازم برای تولید تابلو برق توانسته محصولی بسیار با کیفیت را به پروژه‌هایی با کاربر‌ی‌های گوناگون عرضه کند. قیمت تابلو برق با توجه به نوع و هزینه مواد اولیه که در ساخت آن بکار رفته، محاسبه می‌شود. مجموعه ما با تولید تابلو برق در تهران سعی در ارائه این محصول با قیمت مناسب به شما کارفرمایان گرامی دارد.

 


تابلو برق ساختمانی

برای توزیع برق در قسمت‌های مختلف ساختمان مانند واحدهای مسکونی و مشاعات، به تابلو برق ساختمانی نیاز است. لازم به ذکر است که تابلو برق ساختمانی برای هر کدام از واحدهای مسکونی به صورت جداگانه نصب شده و در واقع یک نقشه راه برای سیم کشی ساختمان‌ به شمار می‌رود. قیمت تابلو برق در نوع ساختمانی و صنعتی با توجه به میزان هزینه طراحی و هزینه متریال استفاده شده در ساخت این محصول، تعیین می‌شود. شرکت ساتل تابلو با ارائه بهترین کیفیت و تعهد در خدمات پس از فروش همواره آماده مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان درباره انواع تابلو برق می‌باشد.

طراحی تابلو برق, تابلو برق ساختمانی

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page