تابلو برق بانک ساتل تابلو

تابلو برق بانک

مانند مکان‌های تجاری، بانک نیز نیازمند تابلو برق برای توزیع جریان برق به قسمت‌های مختلف است بدین منظور از تابلو برق بانک استفاده می‌کنند. شرکت ساتل تابلو آسیا با آگاهی از اهمیت تابلو برق بانک، با استفاده از متریال مرغوب و با طراحی تابلو برق بانک بر اساس استانداردهای داخلی و خارجی و  تکیه بر دانش نیروهای مجرب خود، این محصول را تولید و به کارفرمایان عزیز ارائه می‌کند.

 

 

اهمیت تابلو برق بانک

بانک‌ها یکی از مهمترین مشاغل خدماتی به شمار می‌روند، بنابراین تامین و توزیع برق آن‌ها بسیار مهم است و این امر به اهمیت تابلو برق بانک می‌افزاید. توزیع صحیح جریان الکتریکی، حفاظت از تجهیزات برقی و تامین امنیت جانی نیز از اهمیت تابلو برق بانک هستند. مهندسین و تکنسین‌های شرکت ساتل تابلو آسیا با بررسی و مطالعه شرایط پروژه شما مانند نوع ساختمان، مساحت، تعداد طبقات و ... بهترین نوع تابلو برق را ارائه می‌کنند تا بتوانید با قیمتی مقرون به صرفه، محصول تولید داخل اما مطابق با استانداردهای روز دنیا و مجوزهای وزارت نیرو داشته باشید.

 

تابلو برق بانک و تابلو برق تجاری

تابلو برق بانک و تابلو برق تجاری از برخی مناظر به یکدیگر شباهت دارند زیرا همانگونه که در واحدهای تجاری برای توزیع برق، تامین روشنایی و سایر فعالیت‌هایی که نیازمند برق هستند وجود تابلو برق ضرورت دارد، وجود تابلو برق برای بانک نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای طراحی و تولید هر دو نوع تابلو برق بانک و تابلو برق تجاری، ابتدا شرایط ساختمانی پروژه توسط متخصصین مجرب شرکت ساتل تابلو آسیا مطالعه و بررسی می‌شود و سپس مناسب‌ترین نوع تابلو برق در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. برای تهیه این محفظه فلزی و یا غیرفلزی که به منظور توزیع جریان برق و حفاظت از تجهیزات ساخته شده است، با ما در ارتباط باشید.

 

طراحی تابلو برق بانک

طراحی تابلو برق بانک نیز مانند سایر تابلو برق هایی طراحی شده توسط شرکت ساتل تابلو آسیا نیاز به دقت، تخصص، نیروی کار با تجربه، رعایت استانداردهای جهانی و اخذ مجوزهای لازم از وزارت نیرو و نهادهای مربوطه را دارد. مجموعه ما برای طراحی تابلو برق بانک با در نظر گرفتن ویژگی‌های ساختمان با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال مورد نیاز مانند سیم، کلید و ... محصول بسیار با کیفیتی را تولید و در مکان مورد نظر نصب می‌نماید. بهتر است بدانید که علاوه بر طراحی تابلو برق بانک توسط افراد مجرب، برای نصب آن نیز باید از نصاب و تکنسین‌ حرفه‌ای کمک گرفت تا محصول مورد نظر به درستی کار کند.

اهمیت تابلو برق

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page