تابلو برق استیل ساتل تابلو

تابلو برق استیل

تابلو برق استیل محفظه‌ای فلزی است که برای توزیع جریان برق به بخش‌های مختلف یک ساختمان و یا یک پروژه صنعتی به ویژه در محیط‌هایی با رطوبت بالا کاربرد دارد. از این تابلو برق برای جلوگیری از تماس مستقیم کاربران با تجهیزات الکتریکی استفاده می‌شود. تابلو برق ضد خورندگی به دلیل اینکه از ورق‌های استیل ساخته می‌شوند از دوام بالایی برخوردارست، برای تهیه این محصول به شرکت ساتل تابلو آسیا مراجعه کنید.

 

 

تابلو برق ضد خورندگی

به تابلو برق‌ هایی که بدنه آن‌ها به جای آهن سیاه از ورقه‌های استیل ساخته شده است، تابلو برق ضد خورندگی می‌گویند. بهتر است بدانید که تابلو برق ضد خورندگی،‌ نیاز به رنگ آمیزی ندارد زیرا بدنه استیل هرگز تغییر رنگ نمی‌دهد و از ظاهر خوبی برخوردار است. از این مدل تابلو برق در محیط‌هایی که میزان رطوبت در آن‌ها بالا است مانند کارخانجات صنایع غذایی و فراورده‌های شیر استفاده می‌شود. شرکت ساتل تابلو آسیا با استفاده از نیروی کار مجرب و دانش روز دنیا این نوع تابلو برق را با رعایت استانداردها تولید می‌کند،‌ برای دریافت راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه صحبت کنید.

 

 

قابلیت شست‌وشو و ضدعفونی

وجود ورقه‌های استیل در بدنه تابلو برق علاوه بر ساختن ظاهری زیبا، باعث افزایش دوام و عمر این محصول به ویژه در مکان‌های مرطوب می‌شود. از نکات حائز اهمیت در تابلو برق‌هایی با بدنه استیل، ‌قابلیت شست‌وشو و ضدعفونی آن است، زیرا این محصول در برخورد با آب و مواد شوینده اکسید نشده و تغییر رنگ نخواهد داد. قابلیت شست‌وشو و ضدعفونی، مسبب محبوبیت بیشتر این مدل از تابلو برق در میان سایر مدل‌ها شده است. شرکت ساتل تابلو آسیا با بهره‌مندی از توان علمی بهترین مهندسین برق و تکنسین‌های فنی، تابلو برق‌ با بدنه استیل را با صحیح‌ترین روش‌ها طراحی و تولید می‌کند.

 

 

کاربرد در صنعت تابلو برق استیل

به طور کلی تابلو برق یک محفظه‌ی فلزی و یا غیرفلزی است که برای حفاظت از تجهیزات الکتریکی و همچنین توزیع جریان الکتریکی به بخش‌های مختلف یک پروژه ساختمانی یا صنعتی از آن استفاده می‌شود. انواع تابلو برق کاربردهای مختلفی دارند به عنوان نمونه استفاده از تابلو برق در صنایع غذایی و فراورده های شیری را می‌توان از مهمترین کاربرد در صنعت تابلو برق استیل نام برد. مقاومت بالا در برابر رطوبت نیز از دیگر کاربرد در صنعت تابلو برق استیل به شمار می‌رود به همین علت نیز از این محصول تولید شده توسط ساتل تابلو آسیا در فضاهای مرطوب نیز استفاده می‌شود.

انجمن صنفی تابلو برق
ایزو ۹۰۰۱
سندیکا تولید تابلو برق
ارتباط با ساتل تابلو آسیا

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت ساتل تابلو آسیا محفوظ است
© 2021 SATELTABLO.COM ALL RIGHTS RESERVED

درود بر شما ، برای گفت و گو لطفا با کارشناس ما ارتباط برقرار کنید و یا در ساعات اداری با شماره 02157718 تماس حاصل فرمایید.

آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم
Close and go back to page